Translate

nedeľa 7. mája 2017

Deň matiek

Mám doma malú škôlkarku, a tá mi už od začiatku apríla recituje básničky ku Dňu matiek. Viete si predstaviť ako zakaždým zatlačím slzu v kútiku oka ♥ Nie je nič rozkošnejšie, ako keď vám ten malý človiečik recituje o tom, ako vás ľúbi. Už sa neviem dočkať ako ju uvidím prvýkrát vystupovať v škôlke, a ešte k tomu v predstavení venovanom špeciálne mamám. 

Dcérka má 3 a pol roka, a to je presne ten čarovný vek, keď sú detičky najrozkošnejšie - najmä ich hlášky a odpovede. Už veľmi dávno, keď som ešte ani nebola tehotná, ma na pinterest zaujali kartičky, ktoré by deti mohli dotvoriť (buď s pomocou rodičov alebo sami). Ideálny čas aby som zrealizovala túto moju ideu. Výsledok predčil moje očakávania. Mať možnosť pozorovať ako vás vidí a vníma vaše dieťa je úžasné. Predlohu nájdete TU.

Pri príležitosti tohto krásneho sviatku sme nezabudli ani na staré mamy. S K. sme im i tento rok vyrobili prekvapenie, ktoré ich verím poteší. Inšpirovala som sa na jednom kreatívnom zahraničnom blogu. No keďže naše babky nevedia po anglicky ako ťuk, vymyslela som, špeciálne pre ne, básničku v slovenčine. A koho by náš výtvor inšpiroval, môže si predlohu stiahnuť TU



A nezabudnite! Mama je len jedna, a má vždy pravdu :-D Tak jej rýchlo zavolajte, alebo ju bežte rovno navštíviť ;-)





1 komentár: