Translate

piatok 24. júna 2016

Supertato

Nakuknite ku nám ;-) Takto sme Deň otcov oslavovali my. S trojdňovým oneskorením (nieže by sme zabudli), ktoré však netrápilo ani jedného z nás. My nášho tata aj tak predsa ľúbime celý rok, tak je v podstate jedno, ktorý deň sa rozhodneme, dať mu to aj "oficiálne" vedieť. 
Do príprav darčeka som samozrejme zapojila aj K. Plánovala som podrobnú fotodokumentáciu príprav dezertu v podaní našej dcéry, no každý kto má dieťa iste chápe, že plán zlyhal po pár minútach :-D Okamžite sa zhostila funkcie miešača, a to veľmi dôsledne! Miešala všetko so všetkým, aj to čo nebolo treba. Ale nie preto som odložila fotoaparát, lebo sa kuchyňa začínala meniť na vojnové pole, ale pretože spoza objektívu som si to s ňou nevedela tak užiť. A o tom to je, niektoré momenty treba "cvakať" imaginárne očami a ukladať v srdci. 
K. sa po čase plynule preorientovala do pozície ochutnávač, a ochutnávala s takým nasadením, že skoro žiadny dezert nebol :-D Podarilo sa mi ju však odlákať a uchrániť ju (ale najmä seba) pred následkami jej sacharidového dopingu. Predsalen sme "kuchtili" doobeda, a bolo treba do večera (kým príde muž z práce, aby neprekukol naše prekvapenie) spratať ten výbuch, čo s priveľmi nadopovaným dieťaťom samozrejme nejde najideálnejšie. Avšak zasiahla som včas, a kým K. naobed spokojne odfukovala v posteli, mala som čas dať ten chaos do poriadku. Napriek tomu už teraz viem, že keď sa budem nabudúce realizovať v kuchyni, zavolám si ju na pomoc opäť.
A potom prišiel konečne ten deň. Deň kedy náš tato neodchádza z domu kým my dve ešte spíme. Ideálne ráno na prípravu originálnych raňajok pre superhrdinov.


 





P.S. Recept na vynikajúci nepečený ovocný dezert nájdete TU
P.S.1 Zapichovačky a kartičku s venovaním zas TU


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára